Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/14/2019 in all areas

  1. 23 points
    The new Sanniesshop is online ! This was probably the hardest project I have done the last 13 years, I have designed and re wrote all pages in Dutch and let a professional do the English part. My photography is now a big part of the shop and in this way the two hobby's emerge. New breeders New product pages Big discounts to celebrate the opening 5 Skunk Afghaan X Jackberry feminized freebees with every seed order Free shipping when ordering 3 packs of seed or more I hope you guys like it greetz sannie
  2. 13 points
    Working on new logo's for our standard strains, they will look perfect in the new shop and setting! A pre-sample===> Give a shout out to Momono, he is the man behind the design's. Poldergrower and RhinoCbd NAW Seeds
  3. 11 points
    Amnesia (hamme cut) 1 (18L). I let this one a little longer so she have 15% amber or so. I miss the Amnesia kick, but it is now very relaxed and hard! It shoot you to space, but not with the energy kick. No, you wanna lay on the couch and the time is flying! I think i want 1 Amnesia which is a little more ripe and another with more THC. I love her and she has already some place in my cabin. SanFune ('Fume'). This one is very red berries/strawberry. It is cured now for 2 weeks or so and it is so sweet, i love her! I had also a Fume in a 3,5L which i chopped after 7,5 weeks - the little one was a uppy and happy high. I think here goes the same as with the Amnesia. I want one ripe and one which is active. The one i show you is growed in a 18L and got only one time nutrient and immidiately let me know she doesn't want that. This is a nice smoke. It makes you happy, relaxed and let you forget all the BS. There is one big problem, you want to smoke more and more and more because of the taste and when I overtoke the Fume, I must do a nap haha Suger Slap. This one of my favorites. When i created this one, i also created the line 'LJS' where i had more higher hopes then this one. Moral of the story? I didn't like the LJS at all. Where I love the Suger Slap. Sadly the G39 mother has died, but she was a little to paranoia for me. The JJ gave it some mellow touch and therefore it gives me such a energy rush! I love this strain. This is my to go strain! It never makes me sleepy or anger. The pineapple smell and the lovely high makes it all together.
  4. 10 points
  5. 9 points
    hi Old pics from 2012
  6. 8 points
    I was noticing the thousands of seeds I had put away weren't enough if, say society broke down into a dystopian hellscape, complete with roaming zombies, and the only cure was THC. [That would be a great movie.] On the other hand, I know I need more Shackzilla, and you can't just buy one pack of seeds...
  7. 8 points
    Killing Fields Honey Badger Haze
  8. 7 points
    i had lil mint in, thats all what i can remember wish all the best ;
  9. 7 points
    here are some pictures of the pre-selected ladies, it is now day 30 flower.... Stay safe and FLY FOOKING HIGH Greetz Poldergrower & RhinoCBD
  10. 7 points
    wonderful layout and one can see the many work that went into this. congratulations, sannie !! ... SANcasa wishes you much success
  11. 6 points
    Ice. Day 42 of flowering. This is the first plant i defoliated prior to flowering. I love what it did to her. I want to harvest fairly late. She's 7 - 9 week variety.
  12. 5 points
    Lol I only filled in 1 pack of BBS as stock, mistake from me ! You are able to buy more if needed now greetz sannie
  13. 5 points
    @sannie, Damn I was just placing an order and the Blueberry Sativa is already sold out, I've been waiting for years for that one, Fuck! Any idea when it will be re stocked. New site is awesome!!! Baq
  14. 5 points
  15. 5 points
    Ok OG’s here’s some bud shots and a shot of ukb/h x cb clone 2 weeks behind the rest Bhodie buddas hand has some purple going on not only on the leaver but under the scope the trichs are turning purple the ukb/h x cb clone Then lost in space by sinister the last one is a mystery sativa not sure
  16. 5 points
    Now it's time for some budshots Amnesia (hamme cut) 1 (18L). I let this one a little longer so she have 15% amber or so. I miss the Amnesia kick, but it is now very relaxed and hard! It shoot you to space, but not with the energy kick. No, you wanna lay on the couch and the time is flying! I think i want 1 Amnesia which is a little more ripe and another with more THC. I love her and she has already some place in my cabin. SanFune ('Fume'). This one is very red berries/strawberry. It is cured now for 2 weeks or so and it is so sweet, i love her! I had also a Fume in a 3,5L which i chopped after 7,5 weeks - the little one was a uppy and happy high. I think here goes the same as with the Amnesia. I want one ripe and one which is active. The one i show you is growed in a 18L and got only one time nutrient and immidiately let me know she doesn't want that. This is a nice smoke. It makes you happy, relaxed and let you forget all the BS. There is one big problem, you want to smoke more and more and more because of the taste and when I overtoke the Fume, I must do a nap haha. Suger Slap. This one of my favorites. When i created this one, i also created the line 'LJS' where i had more higher hopes then this one. Moral of the story? I didn't like the LJS at all. Where I love the Suger Slap. Sadly the G39 mother has died, but she was a little to paranoia for me. The JJ gave it some mellow touch and therefore it gives me such a energy rush! I love this strain. This is my to go strain! It never makes me sleepy or anger. The pineapple smell and the lovely high makes it all together.
  17. 4 points
    By the way guys, Im going to remake Gooey Grape. I went thru that batch of seeds FAST. Most were gifts or donated, but holy shit its a strain for the ages. The short fat pheno was done in under 50 days. The bigger phenos are finishing at 60 days or less and theyre seriously ready lol. Greasy. Sour grape as sour gets, like a wime bottle smells after its been drank 5 days later kinda grapey sour stank lol. Its dense. Its couch lock. Ive fallen asleep a few times to sake with half a joint laying beside me or on the floor. Definitely Indican approved lol.. Seeds of both parents on rooters now so figure 4 months. My other strains I did this past year were more preservations of DTHF, Apollo 11 f5s I made, a couple USC strains took up a room over 6 months, fucking sativas.. Then the epic hollow ass seed debacle over the summer wasted 4 months of seed making. So... I dont feel right sending in USC crosses when thatd compete with them. Apollo, dont feel right putting them in there. DTHF id do as freebies but only freebies. Not 4 sale.. So.. Thats where my stock is at the moment. Oh. I also made Big Sur Holy Weed id put in freebs too.. Again, a company in Cali just released the same stock from sisters n daddies of my stock so its theirs 1st. Ive got alot going on RIGHT NOW tho so gimme a couple months to restock my shizzzzz. Lol. Anyway Im stoned n gotta go take care of this damn veg room. Again.. Lol.. Pretty much got my rooms on a 2 to 3 day a week maintenence schedule at this point. Got lights back to 4000ish, gonna go another 1000 watts real soon. Just a rough 2018 in these parts. Heres to a smooth start to 2019!
  18. 4 points
    Its my boy Raw Genetics outta Cali. Dude sent me like 12 strains last year. Ill have to find the genetics on French Roast.. I think its a triangle kush cross but I just smoked Tahoe so I could be TOTALLLY Wrong on that lol.. All Raws gear is great shit. Luckily Im cool with the dude. His packs run $250 a 10 pk! Lol
  19. 4 points
    Crumble Cake.. Wedding Cake x French Roast
  20. 4 points
    I've ordered the Bubbleator B-Quick. It's a small washing-machine to make ice-hash with. It supposedly increases the yield in comparison to normal use of the bags and you can sit and wait while it mixes. Sounds like a deal to me.
  21. 4 points
    Hundreds if not thousands of people buy from Sannie and agree his service is top notch, as well as the genetics. I also believe it is a tech issue, or operator error on the part of the OP. If the OP didn't get a confirmation email when he placed the order, then I suspect he messed up on the email address, maybe his own. sure hope he isn't raising a fit to get free seeds. I'm not accusing, but there are "those" people out there.
  22. 4 points
    From the buds I got, those were very dense indeed. I have one Chemdog, so can compare them . Yea show us, gimme gimme gimme, yea!
  23. 4 points
    Killing Fields #6 from Luma. This one has a very nice smell, like a Suger Punch pheno I had.She impressed me so much, that there is also growing another KF #6 clone in the back. RPP x Chemdog #3 from Collie. Sadly this one has some problems at the beginning, so it's no very representing, but she is smelling weird, like she suppose to do though Chemdog, also from Collie. If i'm correct this is the same line used in the RPP x Chemdog Honey Badger Haze. This one has a nice sweet/tropical smell with a hint of peaches in the back. I counted that she stretch a lot more, like the Fume, but she didn't so that's why she has some smaller buds. I have 1 clone ready to go when this one is ready. I think she should go another week or so, to get more amber.
  24. 4 points
    @Sunnyvale hi bro here’s 2 bud shots just for you my friend I was hoping that the uk blues would give the chuckys bride bigger buds the buds are all hard as fook and have a great smell tasty and 3 or 4 foods rips and oh yeah good times had by all lol as you see little clusters peace
  25. 4 points
    A Sugarpunch, ripe at day 52 of 12/12 .
×