Jump to content

JetDro

Members
  • Content Count

    6,267
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    98

Everything posted by JetDro

  1. Just visiting. I stop in to see what everyone is up to.
  2. Im like Sgt Schultz.......................I see nothing ! Too bad, wanted to see it!!! Try again
  3. It is very very potent, has it's own smell/taste, but plant did not yield well, and the high is nothing special, just really strong. Im just now smoking some, will know in a few days time, certainly has it's own style. OHGA came out stellar, I like it much much better, plus it yielded 3 times as much as the JW cut did. I just harvested using that schedule. Plants faded beautifully, buds were roch hard heavy dense nuggs covered in goo. The schedule works well, will run it again. Glad to see it working well for you too. The difference in the finished Buds is going to astonish you!
  4. Hey Papa, some GG4 JW cut, then OHGA, giving you a review of what to expect, lol. OHGA came out stellar and stinky
  5. I am well thanks! How did your new led light work out ?
  6. He has been working out of town. He lost his entire grow to the weather. He said he will be back when the weather breaks and he can run again. He is well.
  7. An asshat like we had here was jacking with members, I stood up for them, like I did here, got a time out. Pretty mundane stuff, nothing special or exciting, lol !!
  8. I absolutely remember that...........you did exactly as you say!!! I KNOW you were reluctant, and told me you did not want to but fair is fair!!!! I said FINE!!! More I thought of it, more it bugged me. I was defending the site, and talking to someone who proved he had no reason to be here. I had been here maybe 3 -4 years. Felt wrong more I thought about it. Loved it here, felt kicked in the side with the time out, felt wrong, hit me a week later. Banned................probation, WTF is the difference. Point was I could not come here as I chose to, when I chose to. So I venture out, find a cool spot, and enjoy it there. What happened here would not happen there, a newb would not have the opportunity to have an established member put in a corner for defending the site or himself, or as I remember it, other members too! So no need to post anything, or post away, do not care. Point is I feel it was wrong, should not have happened , and still miffed about it all. I KNOW you did what you did to be fair............. I just found out my idea of fair and yours are not the same..........................so be it. No hard feeling aimed at you San. Might seem like that, but not! I realize you have "protocol" to follow and were only doing such, I do get that. I will not subject myself to it again, as I KNOW if an ass starts in again on me, or a fellow member here, or the site itself, I would do the SAME DAMN THING........................so guess I am not OG material anymore, lol.
  9. NO SIR....................I was banned.....................for nothing.........................tells me I do not want to be here. Place would rather have "Wilbur" members I guess. The ban made me find another spot, it is home now. Ban made me think why stay at a place that sent me to time out for sticking up for the site and calling out asshats . Why would I want to stay..................the ban was bullshit, and it made me anti OG now. Not gonna bad mouth it, but not posting here anymore.........why would I??? When you try and protect the place, and get sent to the corner..................time to find another place. You KNOW where I am at, site gets 300 posts/day.................plus the ability to openly trade . Sannie never even bothers to look here anymore, after my time out, place does not seem the same. I miss a bunch of people here, but also have some of them come over and sign up on other place too. I stop in an SEE EVERYTHING you post..................go check your "likes"....................YET.......................have not seen YOU at my place ......................................LMAO!!!! Hope we r good Hamster..........................no issue with you or 99.99 % of the members, but do have issues with some of the newer peps. The A.H is STRIVING.........................for G.A..................A.H. is thriving! She loves my Octopot, loves my new NPK ratio's, and her smell/taste/flavor is KILLER!!!! I crossed her to Orange Goji..................called OHGA.....................split Orange Goji and Amnesia Haze down the middle...............the 1st plant, seen here, is @ day 60 today............12 more to go, she is stellar and big !!! Want to run her Hamme, just let me know !!! IFISH has been helping me big time, I just about got it down. Y'all be good..................no fighting..................watch out for the Ban Hammer lol
  10. True words...............thank you Hamme!!!
  11. I never have used an external rez on mine, just a 30 gallon garbage can and a pump with a hose to the rez's
  12. She will not have any issues taking care of them in the Octopots . Your about to change your growing style for life, 1 run will be all it takes to convert you. Good luck.
  13. I want to know too! Cannot follow Sans instructions, do not understand them. San, screen shots to help us please.
  14. I want to know also, cannot find it either!
  15. Could not have said it any better. Sneak in, stir the crap for no reason, then blame everyone else. My last word on this crap.
  16. Damn Skippy I will!!! WTF you think you are. Post up there under an assumed name........................then post this: "sheeple", "idiots", "bored/dumb asshats", "sneaky childish assholes", " num nutz", " immature folks" that are trying to "manipulate" and "intimidate" you Come over there starting shit, then come run back here when you lost your battle??? Weak ass bullshit to me!!! Attack a friend I have over there, YEAH, Im gonna jump in! I hope folks here do go look at the thread, see what you started. You need to take a chill pill mister. Calling me out and calling me everything in the book is bullshit brother. You now know what I think............................i think your nuts, and hope you just stay here, your not welcome over there after your bullshit you stirred up. Im ashamed i even know you, and just tells me wtf you actually are. Call me out cause you stir up shit............................. One of the member spelled it out better than I could: Clearly based on that response to @Northern_Loki (another valued member) your goal is to disrupt this thread with absolute garbage. You are here because jaws is butt hurt that Motz thinks his clone is junk (very obvious). I’m guessing you are one of the people in jaws back pocket that Olereynard spoke so highly of. Respect is given to people who deserve it. You jumping on a thread to beat your chest gets you absolutely put to the bottom of the list. Why would anyone respect you? You don’t deserve any. EXACTLY how I feel...................see you MUCH MUCH later..................StoneColdBulldog.......................or Sacred Plant Warrior...................or wtf your handle is today...... Oh, and BTW..............i shall not respond to you ever again. Why would I...........use a different name, stir shit up, act like a 9 year old................do not need it in my life brother. Man up, shut up, or just go away already....................damn fake ass !!!!!
  17. You cannot, and they WILL NOT............why I no longer post anything anymore. If I cannot control it, i will no longer post it here.
  18. My last run of it is SO GOOD it makes you wanna smack yo Momma!!!! LMAO!!!
  19. Harvest is done. Full veg @ 1 teaspoon per gallon TVF till 2.5 weeks into flower. Ratio of 1/2/2 given weeks 2.5 - 5, week 6 went to 1/3/3 ratio, week 7/8 blasted them at 1/6/6 ratio all low PPM (about 500) 1 tea/gallon too. Weeks 9/10 back down to 1/2/2 for the finish. Got nice fade, smells out of this world, and stick factor of 10!! Silver Fields went HUGE, but not much smell yet, and not sticky even tough she is covered n combs??? Think she is done in my runs. All plants were beasts, except the Amnesia Haze, she went big for her, but not in SF/OG/RPP league o weight. The 4 plants came down to 938 grams, or 33.5 Z's!!! 1.2 grams/watt (figured at 800 watts) ZERO LARF, ZERO POPCORN, all nice bud. This is Orange Goji, she went 9 Z's of stunning bud!!!! Even with no cure she is excellent excellent smoke. Gonna have a spot in my garden for a bit.
  20. @islayhearts YES, thank you!!! She is EXACTLY how I remember her, tasty n stout, thanks again mang!!!!!!
  21. Believe it is yours? RPP X Chemdog day 70: Went LARGE, dense as a block of heavy cheese! NICE WORK MAN!!!!
  22. JetDro

    DSC00020.jpg

    From the album: dog

  23. JetDro

    dog

×
×
  • Create New...