Jump to content
  •     ai.php.gif instagramlogo.jpg

Scorp

Whatcha' Smokin?

Recommended Posts

started the day with a little U.C.

 

then, finished a tiny pin joint that had a little bue sonja mixed with what i think is gonzo #1 , shared the 2nd joint of U.C. not long ago with some stoner friends

 

only thing left for the trip home is an unfinished joint of mass super skunk . i'll have to keep that to myself for bed time meds .

 

yeah variety is nice , but i'm nursing my last and wil rely on a little gdp later after that wil tough it out and maybe get a spring harvest hopefully. :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

SJF5, a great ride, did not muddle my head, delicious taste, that I cant really describe, but very pleasent!! A nice deep saturating stone...a keeper!!

 

gallery_340_456_36037.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D Had more than my share of pressure the last week. I decided tonight to see just how loaded I can get. I filled the steam roller up with a mixture of Anesthesia, some good moroccan hasj. and for a heavy flavored dressing for the salad I am using some Trainwreck BHO. This bowl has lasted a long time. I'm beginning to wonder if I am going to be able to out last the bowl tonight. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yesterday was a Lemon Skunk & Pukeberry kinda day & tonight/this morn is a lil Madonna...

 

:D

 

Peace...wpw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Madonna has been in the chillum all day today....

 

:D

 

Peace...wpw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest CK.

Trainwreck again... last night too... jes sumpin bout that stuff :D

 

But i did roast a fine blueberry bud tuesday!

Share this post


Link to post
Share on other sites

For wake n bake it was Speed Queen x Haze & now we've settled into Blueberry for the rest of the day...

 

:D

 

Peace...wpw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest P.G. Biz

Some outdoor White Widow cross from last year, with a tinge of some trichs from some Skunk 1 sugar leaf :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

i wish i knew. i usually take a small jar to the cabinet where i keep all my big jars and just fill it with random buds. then, i pick those buds out of the smaller jar and drop them randomly into my grinder. i can tell you the current mix contains Aurora Indica, Cherry pheno AK-47, LUI x Buddhas Sister and some random sativa. then i wash it all down with several rum and cokes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest CK.

Grew a white widow/white rhino cross outdoor 3-4 years ago Biz......... damn sweet, i was able to hide some from Cric and broke the last of it out on halloween the next year. I gotta grow some more of that stuff!

 

Tonight its Blueberry... i spent some time findin jes the right bud before rollin it up, sticky, fat and damn tasty! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i just realized that my small jar is empty so another trip to the big cab will soon occur. i see more cherry pheno AK in my near future. :lol: but, a good balance of AI is needed for potentcy. :D

 

PS- we need some more MJ related smilies here.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PS- we need some more MJ related smilies here.

 

Yeah...I know... :lol:

 

I just tested a a lil bit of Agent Orange in the chillum....a very nice evening smoke!

 

:D

 

Peace...wpw

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Agent Orange is a nice daytime smoke too....

 

:lol:

 

Peace...wpw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Some Speed Queen Haze & Afghanica earlier in the day & now some Chem 91...

 

:lol:

 

Peace...wpw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Having some of that Speed Queen haze myself tonight and really do like the high and the taste. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dunno what the bud is we're smokin tonight...but it is topped of w/ a lil Agent Orange BHO....

 

:lol:

 

Peace...wpw

 

<edit> Good to see ya Scorp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pure kush and rolling up a mix of Pure Kush and Blueberry. I'll sprinkle some magic dust from the Kief box.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...